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Programme: Case Management  
Organisation: Reconnect Health Services
Numéros de téléphone: 416-248-2050
Sans frais: 1-888-640-1934
Télécopie: 416-248-6557
Site Web: www.reconnect.on.ca
Adresse postale:
1281 St Clair Ave W
Toronto, ON
M6E 1B8
Accessibilité: Accessible en fauteuil roulant    Accessible en fauteuil roulant
Heures d’ouverture: Mon 8:30am-4:30pm * Tue 8:30am-4:30pm * Wed 8:30am-4:30pm * Thu 8:30am-4:30pm * Fri 8:30am-4:30pm
Description des services: Case management services are offered to individuals living in the Home and Community Care Support Services Toronto Central Region. This recovery-based service includes assistance with finding and maintaining housing, life skills training, accessing community resources and building support networks. Staff liaises with other supports and work collaboratively with them.

Procédé et formulaires: Referrals are made through The Access Point. Referrals can be made by family members, physicians, hospital professionals, mental health and community organizations. Self-referrals are encouraged. To make referral through The Access Point, call or complete the online application form.
Langues: English * Interpretation Services
Zone(s) desservie(s):
LHINs: Toronto Central  
Voir aussi: Services de travail social

Les présents renseignements ont été entièrement mis à jour le novembre 15, 2024

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Pour plus des renseignements, appelez la ligne d’aide de lutte contre les dépendances, de Santé mentale et de traitement du jeu problématique à 1-866-531-2600.

Mis à jour novembre 15, 2024
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